Studentdag.

Inte ens Marcus ringde mig igår. Och ingen har ringt idag heller. Får tar och ringa Sven-inge imon och hoppas på de bästa, men känns knappt som jag har något sommarjobb längre. Och vad fan ska jag göra hela sommaren då?  Gå och dö låter väldigt lockande.

Aja, idag tog Jenny studenten! Mycket GRATTIS till henne :D  Bilder kommer när jag har lagt in dom på datan. Utsläppet var vid 4 i Gislaved, så först åkte vi dit. Jag övningskörde hela tiden och det gick faktiskt bra, även fast det var massa människor och bilar:) Men sen där ifrån fick jag inte köra och blev mycket arg på mamma. För enlig mig är det bra och lära sig även att köra bland massa människor och bilar, men hon tycker inte de. Eller så är det bara så att hon vill att jag sa behöva köpa mer lektioner...
Sen blev det mat i Lurabo, smörgåstårta, mums! TIll efterrätt var det hemma gjord glass och ostkaka, mycket gott:) Sen skulle Jenny iväg, så då åkte vi oxå.

Just nu är jag på så dåligt humör så vet knappt var jag ska ta vägen. Hela dagen har de varit upp och ner men nu är de verkligen i botten. Vet inte vad det är med mig, ena sekunden glad, andra kan bara brista ut i gråt vilken sekund som helst.
Och inte är jag trött heller så jag kan inte gå och lägga mig, tur att jag har Kira och datorn. Finns det något bättre en djur när man är ledsen? Nej, tror faktiskt inte de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0