Underbar helg :)

Är hos Marcus nu :) Skulle egentligen åkt hem idag, men mamma ska iväg till Mariestad. Till Pia och Linus och för mig kanske det inte blir sådär jätteroligt. Så då kan jag lika gärna stanna här hos Marcus :) Fast nu jobbar han till 4 så jag ska nog cykla ner till stranden och sola lite.
I helgen har vi inte gjort så mycket. Jag, Alma, Maja, mamma åkte i fredags ner till havet. Var där i 3 timmar, men det blåste så mycket, så man fick sand precis överallt!
Sen lämnade mamma av mig här och på kvällen åkte vi till Japan (haha, låter lite roligt, "åkte till japan";) och skulle spela minigolf. Men så blev det inte, köpte bara en mjukglass gick ner på stranden och sen åkte vi till Hemma Kväll och köpte godis:) Såg en jätte bra film, Knowning hette den. Nicolas Cage spelade huvudrollen.
I lördags åkte vi till Tylösand, solande lite. Sedan blev det After beach med "Du och Jag" tror iaf att dom hette det :P Spelade minigolf och åt pizza. Marcus vann rätt överlägset på minigolfen, men jag skyller på att jag hade en sne klubb i början och aldrig spelat på banorna ;)För i slutet gick det faktiskt bra!
Söndag stranden fram till 4. Sen åkte vi till äventyrslandet och när Håkan slutat jobba gick vi hem till honom. Blev lite grillning av hamburgare, mycket gott^^
Japp, det har varit min helg och den har varit super bra! :)
Sängen väntar och sedan stranden. Me like sunshine! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0