Grattis till dig som orkar läsa!

Usch, nu börjar jag bli irreterad.
Mitt sommarjobb verkar ju nästan gå åt pippsvängen!:(
Ringde i påskas och sa att jag ville ha 6 veckors jobb, från 26-32 och det var helt okej! Men så vill man ju veta vad man ska ha för betalt, så då skulle jag ringa tillbaka när Sven-Inge hade pratat med Annika. Vilket jag gjorde, men då hade han inte kollat upp det. Sen skulle jag ringa tillbaka igen, när jag gjorde de fick jag ringa till Annika själv, så hon tog mitt nummer och sa att hon skulle ringa mig så fort hon och Sven-Inge hade löst allt. Ingen hörde av sig. Så idag ringde jag tillbaka igen, och då verkade han inte ens komma ihåg något! Men iaf han skulle ringa tillbaka mig nu ikväll, om inte han ringde skulle jag ringa tillbaka till honom. Vilket jag nu har gjort, 3 gånger. Och inget svar. Känns som jag inte kommer få något jobb iaf i sommar, det ser ju iaf inte speciellt ljust ut för mig!:( FAAN!

Aja, annars har dagen varit helt okej. Vaknade upp jämte världens bästa Marcus. Åkte hem till han igår kväll, kommer nästan bli lite skönt att inte vara där så mycket, för känner mig verkligen inte alls välkommen där längre :( Mycket tråkigt, för jag trivs där och Marcus tycker väl oxå om det (hoppas jag) men finns ju mer som bor där...
Men vi gjorde inte så mycket mer en att gosade och lästa Harry Potter. Är på sista boken nu, och ska bli spännade och se hur allt slutar! Längtar till "Harry Potter och Halvblods prinsen" börjar gå på bio! :)
Nu är man iaf hemma, mamma hämtade mig vid 10 på skolan och tog med alla saker hem. Övningskörde vägen hem och det gick bra. Måste köra mycket nu så att jag kan klara mitt körkort!!
Sen hämtade jag och Alma, Kajsa på moppen. Alma satt framför mig när jag körde. Hur söt som helst var hon, bara satt där och log hela tiden! Sötare unge finns inte :)

Lång inlägg blev de nu, men tvungen och skriva av mig lite:P Nu ska jag väl återgå till att kolla på tv och vänta på att telefonen ska ringa. Men något säger mig att den ända som kommer ringa mer till mig ikväll är Marcus.
Fan om jag inte får något jobb...
Grattis till dig som har läst allt!


Kommentarer
Angelica Bergholm

ja tycket iaf den sista harry potter boken slutade lite kasst =P om du ville veta hehe..

2009-06-04 @ 22:44:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0