Fegenfesten -09!

Idag var det väl egentligen meningen att jag skulle åka hem, för Marcus skulle iväg på fest och eftersom jag inte är 18, så får man stanna hemma. Men sen pratade Marcus med Nicklas som redan var där och frågade om dom kollad legitimation, för han hade varit där på fredagen oxå. Och då hade de inte ens varit några vakter där som kollade det. Lite tur för mig, för då kunde jag följa med om skulle åka. Så efter mycket om och men bestämde Marcus och Håkan att vi skulle åka dit och när John hörde att Håkan skulle iväg bestämde han att han oxå skulle med! Så jag och Marcus tog bilen och åkte och hämtade de. Vidare till Ica för att ta ut pengar och köpa någon frukost. Sen iväg till Mc Donkan för kvälls mat.
Så efter 40 minuters bilresa med dålig julmusik, som John och Håkan bestämt skulle spela, var vi framme. Möte Nicklas som hoppade in i bagaget och la sig när. Men när Marcus började köra fälldes för något ner i hans huvud så han skrek, sen så stängdes bakluckan och där låg han helt ihop klämd och skrek. Vi andra satt och skrattade, för det var mycket mycket roligt!
När vi sen kommer dit och ska betala så har dom vakter där. Men tackvare Marcus kommer jag in endå!
Och kvällen blev mycket lyckad, det var 1300 pers som hade betalat inträde, så det var mycket folk som var väldigt fulla. En öl, cider, shot kostade 20 kr. Ett glas vatten kostade 100 kr. Det säger ju sig själv^^,
Kändes nästan som jag skulle få smäll oxå, av en som hette Emil. Men Marcus räddade mig även ur denna situvationen :)

Klockan 2 stängde det så då skulle, vi vara 5 pers och sova i Saaben. Jag hade det mysigt som låg i Marcus knä och sov, men han satt nog lite mer obekvämt =/
Men jobbigast var det nog för Nicklas, Håkan och John som låg allihopa i baksättet.Haha xD
Det blev 2 timmars sömn, och strax innan 9 började hemresan igen :) Och det var inte förens fram mot eftermiddagen vi började piggna till igen.
Men det blev en mycket lyckad kväll, som jag gärna skulle göra om, så tack så mycket för den! :)



Mig själv strax innan vi åkte.


Världens bästa när han körde bilen :)<3


Nicklas, Håkan och John när dom
låg och myste i baksätet^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0