Friidrott och vilse.

Igår började dagen med att Man vaknade upp jämte Marcus, lika mysigt varje gång!
Sen skulle han iväg till skolan och jag hade ärenden ner till stan. Skulle lämna in min jeans jacka på lagning, för märkte under lördags kvällen att det var ett håll i den högra fickan =/ Så typiskt är de! Menmen, nu väntar jag på att hon ska ringa mig.
Sen väntade jag nere i stan 2,5 timme innan de blev dags att ta bussen till Sannarp där jag skulle möta min underbara, men hopplösa klass. Efter yttligare 20 minuters väntan kom dom. Sen blev det friidrott i 3 timmar. Vi sprang 800 meter, 80 meter, kastade kula och hoppade längd. Är egentligen inte bra på nåt av det, men kämpade på och den känns i benen idag! Usch, ännu ett tecken på att jag borde ta tag i mitt liv och iaf börja springa lite. Men som sagt, kan fortfarande skylla på att jag inte är riktigt frisk!:P

Vid halv 4 ställde jag mig och väntade på bussen, och stog mer en 10 minuter och väntade på en buss som bara gick på lördagar -.-
Tänkte att de kan väl inte vara så lång att GÅ hem till Marcus, och han borde väl ändå snart sluta så kan han bara ta bilen för att hämta mig. Men oj vad fel jag hade. Gick kanske inte så länge, men traskade på rätt bra och fel gick jag hela tiden. Väntde minst 5 gånger för att jag kom på att här gick det inte och gå. Hade jag inte mött Marcus i precis det ögonblicket som jag gjorde vet jag inte vad jag hade tagit mig till! När jag sen förklarade allt för Marcus bara skrattade han åt mig och mitt ilskna humör! :(
Vi lagade potatismos och snitsel till kvälls mat, och sen blev det lite pluggade för Marcus, och 2 kapitel av Harry Potter, innan man somnade i hans famn, mysig kan jag lova! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0