Hemma.

Nu är jag äntligen hemma igen. Och det är egentlige lite konstigt, för så länge man kan vara med Marcus har man absolut ingen hem längtan alls, för då vill man så mycket hellre vara med honom. Men sen så fort man vet att man inte kan vara med han, så blir hem längtan väldigt stor och man vill bara hem! Så tur att man han en väldigt snäll mamma.:)

Var traktor körning hela förmiddagen, ur tråkigt och hatar gubben så går runt och låsas som man är helt cp och absolut inte kan någonting alls. Blir bara arg. Tur att det finns en annan snäll gubbe som jag fick köra ner till fjällare med idag!
Efter lunch skulle vi springa slingan, och för att inte ha tränat något och fortfarnade ha en förkyldning som inte släpper blev jag nöjd med min tid! Men måste verkligen börja ta tag i det där lite mer, men Marcus har ju sagt att vi ska börja springa en gång i veckan efter han har kommit tillbaka ifrån Holland. Så vi får se hur det blir, det hade faktiskt varit bra...

Mamma kom till skolan vid halv 4, blev mött av en jätte gullig Alma som sa att hon hade saknat mig jätte mycket! Hon är allt ett litet charmtroll :) Sen blev det lite affärer för att handla inför mammas 40-års fest. Jag körde även igenom Halmstad, stolt över mig själv, för det gick bra, tyckte jag iaf :P
Men nu ska jag strax gå och lägga mig i min ny bäddade säng och i mitt ny städare rum! =)
Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0