Länge sen...

.. man skrev här, men har inte riktigt orkat^^

Men helgen var iaf mysig, jag och Marcus var hemma och passade gården :) Lite jobbigt, men kalvarna är så himla söta just nu! :D Så man får passa på och gosa med dom nu innan sommarbetet, för sen till hösten är dom stora och fula:P
Så gjorde inte så mycket mer, på söndagen åkte vi tillbaka till stan. Läste något Harry Potter kapitel, är ur mysigt och ligga hos Marcus medans han läser för mig. Kanske lite barnsligt, men även de ska man vara ibland^^,

På måndagen var man tillbaka på skolan, hade prov och PA. Provet gick sådär, fick VG på det, så antar att det är okej. Men PA är hur tråkigt som helst, och det är väldigt svårt och komma på ett bra projekt arbete. Men vi kämpar på och till sist kommer väl vi oxå komma på något. Åkte hem till Marcus sen på kvällen, mysigt :)
Tisdagen var även den en tråkig dag, och eftersom det ösregnar hela tiden så är ju verkligen humöret på topp. Eller, på eftermiddagen är det fint, men kallt och blåser.
Blev även att jag åkte hem till Marcus denna kvällen, men jag trivs så bra där, så är bara glad över de:)
Emilia och Sophia tatuerade sig idag, har sätt Emilias och det var mycket fint :) Ska bli kul och se Sophias imorgon och tror att den kommer vara minst lika fin! :)

Ikväll är det då första natten sen i torsdags jag sover själv. Får se hur det går, kan ju inte riktigt somna lika lätt när inte Marcus ligger jämte. =/ Men hoppas på att det bara är denna kvällen och imon ligger jag i hans säng igen. Och hoppas får man ju alltid göra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0