Medium.

Mitt hopp gick i uppfyllels :)
Är hemma hos Marcus just nu, han kom och hämtade mig strax innan tolv.
Det var en rätt meningslös dag i skolan. Alla 3:or har visat sitt projekt arbete, så dagen har mest beståt av kolla på de och 30 minuters biologi lektion.
Mycket tjaffs oxå. Men orkar inte riktigt bry mig, så lika bra att fortsätta så. Men oerhört bansligt att bli arg på mig som inte ens har gjort något.

Marcus fick sin iphone igår, så hela hans liv består av den. Känner mig lite utanför=/  Men får väl hoppas att han snart får annat på tanken. För om 10 min börjar "Hjälp, jag är med i en Japansk tv-show" och sedan "Medium". Och Medium är enligt mig en av de bättre programen som finns! :) Ännu mysigare är de när Marcus ligger jämte! Faktiskt tycker han också om de.
Japp, dags att lämna datorn och gå till Marcus och hans iphone i sängen :)




 
Oehört bra program!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0