Shoping dag.

Idag när Marcus var i skolan fick jag skjus ner till stan :)
Hade bestämt mig för att skriva in mig på körskolan, så han körde mig dit  Så nu ska jag ha min första lektion 8.40 måndagen den 1 juni! Usch, men får hålla tummarna för att det kommer gå bra!
Sen blev det dags att gå i massa affärer. Har ju inte hittat mig någon vår jacka, men när man bara går i affärer och aldrig hittar något blir man depp och ger upp hoppet. Så efter jag hade gått i alla affärer och fortfarande inte hittat något, så bestämde jag mig att gå tillbaka till Carlings, och där hittade jag mig en jeans jacka!:D
Sen blev det även ett vanligt vit linne ifrån HM, och även lite annat smått och gott :)

På kvällen åkte jag och Marcus hem till hans pappa. Stannade på vägen och köpte kina mat, mycket gott var det men det var väldigt starkt. Men det gick ju och äta :) Sen blev den inte så mycket mer gjort, Marcus gjorde om deras dator så satt mest vid den och hade tråkigt.
Men somnade jämte Marcus, och något mysigare finns inte! <3




Min nyinköpta jeansjacka, kostade 1300 men fick resa på den!
Så jag tyckte iaf att jag gjorde ett bra köp. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0