Skoltrött!

Är hemma hos Marcus. Vet inte riktigt vad det är, men är så fruktansvärt trött på skolan! Att vara med Marcus är så mycket mer lockande en att palla sig upp till skolan och ha tråkigt, speciellt när det är traktor körning och man redan är godkänd. Men imon känns det som om jag inte har något annat val en att gå dit, men snart är det fredag och helg, jag längtar!

Igår var det klassresa, och förra årets var MYCKET bättre! Som Sophia sa:" Att se alla skånes sevärdigheter på 10 minuter". För det var verkligen så. Åkte runt till en massa små ställen och stannade där max 10 min, det blev bara ett massa evigt hoppande ut och in ur bilen-.- Men stannade hos Mimmi och fikade lite där. Sjuk fint hus bodde hon i! Fick även lite glass där, och det är ju aldrig fel! ;)

Hoppade av i Halmstad där Marcus mötte mig med bilen, blev dock inte så glad för det fanns en stort paket i framsättet så jag fick sitta där bak inklämd jämte ett annat minst lika stort paket. Han hade tydligen köpt ett högtalar system till en bil som han inte ens har.. Hum, i mina öron låter det lite konstig, men men, när han väl skaffar sig en bra bil kommer det iaf bli as bra ljud! :)
Jaja, nu ska jag vänta på att Marcus ska komma hem. Och hoppas att han kommer innan hans mamma kommer hem ifrån jobbet! Men har jag tur kommer han om 20-30 minuter! Längtar!:) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0