Tråkiga dagar.

Nu är det bara 2 tråkiga dagar kvar i skolan. Har inte haft någon roligt lektion alls. I stallet igår fick vi inte ens rida. Jag och Emilia fick gå runt och sätta i insalatorer i stolpar, man lär sig ju väldigt mycket av det! På eftermiddagen var vi duktiga och gick till affären. Köpte en grillad kycklig och potatis sallad, mycket gott. Sen var det bara prat i parkvillan innan man gick till rummet för att prata med Marcus och sova :)

Idag har möjligtvis varit en ännu segare dag. Vaknade halv 8 av att Hall skickade sms, kunde inte somna om så gick upp och åt frukost med henne. Sen satt jag vid datan tills vi började 10 över 10.
Biologi och traktorkörning har stått på schemat. Så 3 timmar har jag spenderat i en traktor. Suttit och vridit hela huvudet så har fått ont i det nu =/ Och det är hur tråkigt som helt med traktorkörning!

Kvällen kommer nog oxå bli allmänt seg. Emilia och Mimmi ska in till stan och sätta sig på en uteservering, så man blir lämnad ensam här, eftersom jag fortfarande inte har åldern inne^^
Ska förmodligen inte ens hem till Marcus ikväll, för imon är det ju Medium så då ska ju in till honom ändå. Så får väl tycka synd om mig själv ikväll och börja läsa den första boken ur Twilight serien "Om jag kunde drömma".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0