Måndag.

Ännu en ur mysig helg med Marcus har det varit!
I fredags var det då fiske, bästa fisketeamet!
I lördags var vi duktiga och gick bort till flygstaden för att köpa mat, köpte lite mat så att i kunde göra plankstek på kvällen! Jätte god blev det, menhade köpt champinjoner som vi skulle steka till, men dom glömde vi själklart =/ Så dom får vi komma ihåg till nästa gång. Vid 8 började Robinsson som vi kollade på, lika bra som vanligt! :)
Sen såg vi på Blade innan det blev ett kapitel Harry Potter och sedan sängen :)
Söndagen blev ännu en slappdag, Marcus fick läsa mer än 150 sidor högläsning i Harry Potter, men nu är boken "Halvblodsprinsen" klar. Nu har vi bara sista boken kvar, och den verkar vara lite mer spännande!
Blev skjusad till skolan idag på morgonen, och nu kommer det vara mer än en vecka tills jag får träffa han igen. Usch, fattar inte hur jag ska klara mig, kommer knappt kunna prata med honom heller. Men som tur är kommer mamma och hämtar mig imorgon vid 3, så ska se till och ha saker hela tiden att göra. Så kanske tiden kommer gå lite fortare, men blir ledsen av att bara tänka på denna piss veckan. :(
Aja, tacka vet jag Kajsa, mamma och Alma!


Jeans jackan lagad och hel igen :)


Kommentarer
Jonna

Jackan var ju jätte fin :D

2009-05-22 @ 09:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0