24 timmar kvar!

Nu är det bara 24 timmar kvar tills jag får träffa Marcus igen och jag längtar inte lite! Hade fått ett jätte gulligt sms under natten av honom, finns inget bättre en när man vaknar och ser att man har fått sms, speciellt när det är gullgit sms.:)
Annars har det varit en ganska seg dag. Vaknade vid 9 och kunde inte somna om. Åkte och lämnade Maja i Gislaved, fick träffa pappa lite där med. Han var lika trevlig som vanligt -.- Han hoppas verkligen att det ska gå så dåligt som möjligt för mig nästa måndag när jag ska kör min första körlektion, bara för att jag har kört mest med mamma. Men han ska allt få se att mamma kan också!
Sen blev det en till vända till Gislaved, men denna gånger åkte vi vidare till Anderstorp för Fidde skulle kolla på en ny bil, eftersom hans bil inte kommer vilja starta mer, hehe.. :P Så Fidde har en ny bil, och han sa så glatt till mig att jag inte fick övningsköra den, för den räknas som lätt lastbil och då måste man vara 17,5 år. Men det är ju jag, så får köra hans bil med, men ska nog se till och undvika det!
Även varit duktig och varit ute och sprunigt en runda. Så nu ska jag bara fortsätta att springa lite när jag kommer tillbaka till skolan :)
Nae, nu ska jag ska jag kolla på tv och bli så trött som möjligt, för annars kommer det vara omöjligt att somna ikväll. Tur att jag ska iväg till Ann-Sofie annars hade dagen imorgon varit oerhört seg!
MatildaSaknarSinMarcus<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0