Copri . <3

Ännu en skoldag.
Började med engelska, sen vart det prov i ARL. Har nog aldrig varit med om en mer meningslös kurs en den, eller kanske den vi hade med Ulf Dahl, men det är typ samma saker vi pratar om nu. Men iaf, ingen hade pluggat, för vi hade tänkt fråga om vi inte kunde skjuta upp det till nästa lektion. Men ne, det fick vi inte. Men provet gick iaf ganska bra, jag tyckte det kändes bra. På vissa frågor flumade de väl till lite, men svarande på allt, så vi får se vad betyget blir :)
Sen vart det ridning. Och GUD VAR ROLIGT! Fick rida Copri igen, som jag red förra fredagen med, och då kände det as bra. Så tänkte att bara för att det gick bra förra gången går det skit nu. Men nej, ibörjan var han rätt stirrig och väldigt pigg, men man kände verkligen hur slutet hur allt bara släppte. Och bättre känsla finns inte, när man bara känner hur hästen börjar arbeta med en, att allt slit man har lagt ner visar sig. Just i den stunden fattar man varför man håller på med hästar! Låter väldigt hästnördigt, men alla som håller på med hästar fattar ^^, Så hade han inte varit 15 år gamal och jag hade haft en oändligt med pengar hade jag velat ha den fin fina hästen! ;) Imon är det stallet igen, och har bokat Copri, och imon ska vi hoppa så får hoppas att det går lika bra igen! :D TAGGAD är jag iaf!
Nepp, nu är det snart säng dags för mig, blev sent igår och jag känner hur ögonen bara blir tyngre och tyngre.
GODNATT!


Här är fin fina Copri, Emilia tycker han ser tråkig ut, men jag tycker
han är jättefin! Gillar den svettfux färgen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0