Husmor Matilda!

Jag har precis kommit hem ifrån affären. Skulle ner och köpa bröd till pizza mackor, men det var väldigt utplockat så jag fick ta till min fantasi och komma på något annat. Så får se om Marcus kommer uppskatta det! :) Men tror faktiskt jag håller på och skämma bort honom lite för mycket. Detta är 4 söndagen i rad han får maten färdig lagad tills han kommer hem från jobbet. Men det är så roligt när man sen ser hur glad han blir! :) Men jag väntar fortfarande på att han ska göra samma sak mot mig ;)
Har även varit mycket duktig idag, svart klart på alla frågor till svenskan på tisdag. Fortsatt på mitt projektarbete, känns bra nu, har börjat komma igång på riktigt, gäller bara att fortsätta såhär!!

Nu är det snart dags att börja med maten, snacka om en mycket snäll flickvän! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0