Kvart över 7 imon, hålls våra tummar!

Nu är mamma inlagd. Imon kvart över 7 ska hon opereras. Så kan inte göra annan än att säga lycka till och jag hoppas verkligen doktorena kommer vet vad dom håller på med till 110%!
Hon kommer antagligen få åka hem redan på fredag, om allt går som det ska, så då frågade hon idag om jag och Marcus ville komma upp och hämta henne :) Så ska lyckas hålla mig vaken till 11, så man kan prata med han om vad han tycker. Men hatar verkligen hans arbetstider. Det blir ju aldrig någon sömn för mig =/

Skolan idag har gått ganska snabbt, det är mest bara ett himla massa snack om studenfesten som är imon!
Det kommer då bli förfest här, alla möjliga människor kommer komma hit. Var även något snack om att en person skulle anmäla det till polisen?:S Hel konstig, men jag tror att det är den tjura gubben med halskragen, som kom ut och skällde på oss förra gången, som står bakom det hela! xD Menmen ^^
Sen blir det buss in till B&B, så får hoppas nu att detta blir riktigt roligt! :D

Ögonen går ihop av sig själva, så nästan bud på att lägga sig och nanna innan Marcus ringer. Men klockan är ju bara halv 8.. Jaja, den som lever få se ^^,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0