Mycket synd om mig!

Toppen dag idag, verkligen!
Vaknade av att jag blev skit glad över att klockan ringde, för jag drömde en jätte hemsk dröm (som jag självklart inte kommer ihåg) men blev glad över att det ringde, så att jag slapp det + att det bara var en dröm och inte i verkligheten.
Men sen när man börjar röra på sig, känner man hur stelopererad man är i hela kroppen. 1, kan inte röra på nacken, skit ont på sidorna av halsen. 2, Ryggen gör ont. 3, Högra höften gör skit ont när man tar på den. 4, Kan inte skratta, för då gör det ont i revbenen. 5, kan inte ta för djupa andetag eller ens nudda mig på rev benen. 6 Jag är nog öm i hela jävla kroppen. Så ni förstår att det är synd om mig?!
Så det var nog inte sån liten bockning hon fick, som jag sen fick segla i luften igenom.

Annars har dagen vart bra, imon har jag bara 3 lektioner så slutar vid 2. Blir nog att jag åker in till Halmstad och leter födelsedags present till Marcus parkus, bara en vecka tills han blir 19!! :)
Till helgen verkar det inte bli någon Underbar heller, tråkigt, när det för en gång skull händer något roligt. Men weapweap, det duger inte^^
Men på lördag blir det iaf pepparkaks bak med Marcus och hans släkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0