Nu är det gjort.

Jag har länge velat över om man ska ta den där sprutan mot svininfluensan. Dels för att den är då dåligt testad, och att man har hört mer negativt om den en posetivt. Men eftersom jag har något av de sämsta emunförsvaren man kan ha, så hade jag säkerligen blir rätt sjuk av den. Så därför bestämde jag mig för att ta den idag. Så nu är hela min arm tung och öm. Har någon fruktansvärd huvudvärk, så vet knappt vad jag ska ta mig till. Hela kroppen känns allmänt slö. Men skoldagen gick väldigt långsamt, men avklarad blev den.
Just nu vill jag bara ta min lilla brum brum och åka hem till Marcus, krypa ner i hans säng och kolla på Mammas pojkar och allt annat bra som kommer nu ikväll. Men jag har ingen aning om hans mamma är hemma eller inte, och känns dumt och komma om hon är där.
Det är dubbel så mysigt en att stanna kvar här. Men svara han inte på sin rast så stannar jag här.
Men tror jag ska krypa ner i sängen och vila mitt bultande lilla huvud nu.
Sänder alla andra ifrån skolan en liten tanke som går igenom samma jobbiga sak ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0