Prov =/

Nur har man gått in på andra veckan efter praktiken. Hade bara 2 lektioner, så det är skönt :)
Är på skolan nu, Marcus kommer jobba kväll enda fram till jul nu. Så nu får man ta och klara sig på skolan, så vi får se hur det går.
Hade helt glömt bort att vi hade prov imon, så när Sophia sa det idag så kom det ju nästan lite som en chock. Men fattar inte hur jag ska klara av det, har missat många av lektionerna och inte ens svarat på alla instuderings upgifter. Men ska sätta mig med det nu, när alla lämnar datan för Ullared, men eftersom vi inte har 5,  så kan jag inte de det =/ Mycket mycket dumt!

Nepp, dags att plugga. Önska mig lycka till!!


Min fina present (skjortan och skärpet) av min syskon :)
Tack så mycket! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0