Studetfest !

Bättre sent en aldrig, varit mycket nu i dagarna så har inte hunnit berätta om studenfesten!!

I onsdag var det dags för Np07B;s första studenfest, och temat var SPORT! Började med förfest hemma i Harplinge gården, dom flesta från klassen kom ditt, + massa annat folk! Roligt var det :)
Jag, Sophia, Mimmi och Carro åkte in till halmstad någon gång vid halv 10. Åkte den första bilen, så vi hamnade FÖRST i kön, status på det ^^ Men vi kom inte in fören kvart över 10. Så jag och Sophia var först uppe på dans golvet, men det fylldes på rätt snabbt. Sen tog det lite tid mer folk från Plönninge kom, men kul var det när väl alla var samlade! :D Sen gick tiden fort, men fram mot 12-halv 1 var min dans tarm fylld. + Att det blev väldigt knökfull med människor uppe på dansglovet, så då när väl alla börjar bli för fulla kunde man knappt röra på sig längre. Så vid halv 2 var det dags att dra sig hem igen :) Marcus kom och körde först några tillbaka till Plönninge, sen tillbaka till Halmstad igen. Somnade någon gång strax efter 3, så fick lite mer en 3 timmar sömn! Så det blev en jobbig dag i skolan, men diplom till oss som klarade det! :D

Här kommer några bilder på mina fina vänner, tagna ifrån Johanna ;)


Jag och Johanna, Johanna var dykare,
gick runt med simfötter hela kvällen! ;)



Sophia och Emilia!


Johanna-Dykare, Josefin-Boxare, Mimmi-Snowbordsåkare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0