The blogg is back!

Nu är det dags igen, att ta tag i mitt bloggande. Har inte orkar blogg nu när det har varit så mycket med praktiken. Den tog helt klart musten ur mig. Men nu när man är tillbaka till det normala livet igen, så börjar jag igen.

Kan ju börja med att berätta om helgen, i fredags var det utgång. Började med förfest i Harplige hemma hos mig, Emilia och Johanna. OCh där var det knökat med folk!! Sen bar det inte mot stan vid 11, gick emot The Coner. Där var det as lång kö, så när alla började tränga sig så sket vi i det och gick till Tre Hjärtan. Där möte vi lite folk, men tänkte att vi testar Mårtensson. Men där var de ju kört. Gick tillbaka till Coner och kollade om kön hade minskat, men nepp. Då gick vi tillbaka till Tre Hjärtan, men kanske efter 30 min drog vi hem. Så inte så lyckad ute kväll, men men, bättre lycka nästa gång!

På lördag kom min syskon upp, och det var dags för mig att få min födelsedags present (bara 2 månader försent).Men fick ett presentkort på 400 kr, på Vero Moda, så köpte en skjorta, en tröja och ett skärp! :D

Idag har Marcus jobba hela dagen. Så har tagit tag i mitt projektarbete. Imon bär det av till skolan, och blir där hela veckan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0