The New Moon Biljetter hämtade!

Japp, efter mycket om och men har jag fått biljetter till The New Moon, den 2 Twilight filmen! :D I födelsedags present fick jag ju även att vi skulle gå på Twilight av Marcus, inklusive hur mycket godis och popcorn jag vill, haha :D Men iaf, först hade han bokat biljetter så att vi skulle se den på lördagen, men då glömde han av att hämta ut dom. Men så fick han tag i ett par till på söndagen ist, klockan halv 10, så det passa bra med Marcus jobb och allt! :D Och nu i eftermiddags åkte jag in och hämtade ut dom, och herregud vilken resa xD Har ju inte alls bott i Halmstad i 3 år snart, men ändå kan jag inte hitta raka vägen till biografen, men efter några vändor i rondellen så hittade jag! :D
Ridningen idag gick bra, Copri är verkligen hur mysigt som helst, man vill bara köööpa! :P 
Nu ska jag bara kolla klart på Bonde söker fru, sen blir det sängen för mig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0