Världens bästa mamma <3

Nu är det helgen sista dag, söndag. Jag fattar aldrig varför det ska gå så fruktansvärt fort! Ändå har jag fått vara ledig en dag extra.
Vi var hemma ungefär vid halv 1 i fredags, kom i säng någon gång vid halv 2-2. Kan säga att jag inte lite trött, att ha sovit dåligt nästan hela veckan + känslosam kväll. Men Alma kom ner vid 9, så inte blev det mycket sömn. Men sen har jag som tur är fått sovit lite mera. :)
Men nu har det varit sista gången man träffat mamma innan operationen. Usch, när man tänker så är det verkligen hemskt. Men hon SKA klara det, och allt SKA gå bra. Och hon FÖRTJÄNAR att allt SKA gå BRA. För någon bättre mamma finns inte. <3

Nepp, dags att fortsätta med olika sorters skolarbeten och dags att duscha också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0