18 = dödsdagen?

Ibland har man så mycket tid i sitt liv så att man vet inte vad man ska ha den till. Oftast är det så för mig, men nu, helt plötsligt har man hur mycket som helst!
Det är så mycket som jag vill göra, så mycket som jag vill ha. Men värken pengar eller tiden räcker till.
Håller ju på med körkortet och allt nu för full rulle, så mest i mitt huvud snurrar olika regler, saker som jag måste tänka på när jag sitter i bilen och att jag pluggar alldeles för lite teori en vad jag borde göra.
Visst, låter väl helt normal. Men igår så ringde Jenny, som sa att mamma hade sagt till henne (eller hennes mamma) att jag var sugen på att åka utomland, vilket jag verkligen är! För det hade varit så Jävla skönt att komma till solen så man orkar med helt den mörka, trista regniga vintern. Dessutom hade vi jätte roligt förra året, hade gärna gjort en favorit i repris! Men sen har det inte varit något som har verkat sådär jätte taggad på att åka. Så då hade jag lagt ner dom tankarna, och tänkt att det blir väl kanske någon bil eller en massa kläder ist. Så får man ta det nästa år. Men då ringer ju Jenny, och helt plötsligt så är Marcus också sugen på att åka (för det har bara varit lite halvt innan). Men nej, nu har jag då mitt körkort som tar upp hela mitt liv. Fick bokat uppskrivining och uppkörning idag, och man vill ju helst inte avboka det, eller?
Ahhh, jag blir GALEN! Kan det inte bara vara varmt ända in i october? Är verkligen inget roligt med att bli 18 längre, livet blir ju bara mer och mer komplicerat för varje dag som går.!!
Kan inte Marcus komma hem snart så jag har någon att gnälla av mig på?!


Lixom, vem vill inte åka till detta?


Bjuder på ännu en underbar bild!


Kolla in det, blir man suger eller blir man sugen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0