Bowling .

Första veckan på praktiken gjord. Igår var det tävligt på Mickedala ridskola, det var rätt roligt att vara med där. Fick även träffa lite Plönninge människor. Både Peppe och Hans var där, Peppe tävlade med Kristall och Hans men en annan häst.
Claes tävlande 1.20 med Filiokus och det blev en mycket bra runda. :) Sen var det 1.30 med Gina och Velita, Gina klarade det iaf felfritt med en hyffsad bra tid. Velita såg jag aldrig :P

I veckan är det dags för uppkörning. Nervöst, nervöst. Men håll tummarna så klarar man det kanske. Stefan trodde iaf att jag skulle klara det utan problem!

Ikväll ska jag och Marcus Bowla med Håkan och hans tjej. Och jag har lyckats tjata mig till att det ska vara par mot par :P Så må bäste par vinna, haha ;P Sen vet jag inte vad vi ska göra, Marcus mamma ska iaf ha gäster här så får inte vara hemma förens 11.

Nu börjar jag blir hungrig, dags att ta något och slå marcus för han kallar mig såna elaka saker =/

Hare Gött! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0