Duktiga Matilda :)

Ska bara skriva lite snabbt, innan det blir dags att gå ner till körskolan och sätta sig att plugga lite.
Jag tror att Marcus har världens bästa flickvän, hihi :). För idag när han skulle gå till jobbet, så frågar jag honom om han inte blir galen på mig och alla min saker som jag slänger hej vilt överallt i rummet :P Alla hans t-shirt jag tar på mig och sen inte hittar och ta en ny. Jag behöver inte ens vara här i 5 min, innan det ligger något på golvet som jag sen inte plockar upp.
Men iaf, han svarar väl ganska snäll att det syns ju att jag är här, men lite jobbigt är det ju. Eftersom jag aldrig städar frivligt, utan bara gör det när det verkligen ner ut som ett bomb ner slag och han nästintill tvingar mig att plocka undan mina saker.
Så dag tänkte jag, att nu ska jag banneme vissa honom att jag är duktig. Så efter han hade gått till jobbet, bytte jag lakan på sängen, bäddade den jätte fint, plockade undan lite på rummet, jag till och med dammsög!
Så är inte det duktigt ?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0