Egen bil!

Japp, mamma ringde mig halv 9 idag, sa att hon hade hittat en Opel Corsa som stod i Broaryd. Så hon ville bara ha mitt godkänande för att åka och hitta på den ! :)
Visst, den är rätt gamal, och inte precis i ny skik och det finns något små fel på den, (inget allvarligt) men hoppas att det bara är att fjäska lite för Marcus ;) :)
Jag tycker iaf att en är söt, bensin snål är den, och inte speciellt dyr i försäkring.
Så perfekt för mig är den iaf! :)
Väntar nu på att Marcus ska komma hem och säga vad han tycker om den :P
Förensten, jag blir bara sjukare och sjukare, har nästan 39 grader feber nu men, kanske är det svininfluensan? :S
Får hoppas att det blir bättre snart, annars blir jag orolig!



Min alldeles egna första lilla bil, bara körkortet som saknas! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0