Ögon inflamation .

Har fått ögon inflamation på köpet nu.
Men är det inte typiskt, Just när man börjar bli frisk så kommer nästa skit. Men egentligen, för mig kanske det inte är så konstigt, drar ju till mig alla bakterier som finns.
Fick det igår på kvällen under bilresan. Kände lixom hur ont och svullet det kändes, och äcklig vit gegga tillverkades det massor av =/ Så idag man vaknade satt ögat helt igen klistrat, så det var bara att ringa och sjukanmäla sig igen. Usch, har missat hur mycket som helst nu i skolan, känns inte alls bra. Men får hoppas att jag kan ta igen allt. Fan att allt ska hända på en och samma gång. Körkort, skola och sjuk. Kan knappt bli värre kombination. För körkort kräver mycket jobb, men är man sjuk kan man inte och orkar inte göra nåt. Men jag ska nog se till och klara detta! Det måste jag.

Marcus är nere på stan och köper present till mig. Kanske lite ute i sista minuten, men lite är mitt fel, för jag har ju varit med honom hela tiden nu. Hoppas han hittar något fint, hihi, Matilda älskar presenter :D.
För imorgon, vem är det som blir 18 år då? :D
Nepp, dags att läsa bloggar och vänta ut honom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0