Praktik.

Blivit dåligt på att blogga, men det får vara så nu för ett ta^^
Är ute på praktik och har gjort mina första 2 dagar. Är hos Claes Brudefors, han födder upp, rider in och till hästar. Är ett rätt trevligt ställe, har en sål änge inte sådär jätte många hästar hemma, så just nu är det lagom mycket att göra :P Igår fick jag rida den absolut värsta hästen jag någonsin har ridigt i hela mitt liv (och då red jag ändå väldigt många konstiga hästar på förra praktiken). Den har så stor och stark så hade inte mycket att säga till om. Och som om inte det hade räckt för mig att ha och göra med i ett ridhus så var vi ute i skogen i 2 timmar. Värsta ridturen jag har varit med om. Fick rida en annan häst med, och som tur var va den finare :)
Idag har det bara varit att hjälpa till när han har hoppat, tävligt på fredag. Men ledigt imon och torsdag, för har mina sista körlektioner då, och sen är det bara till och hålla tummarna! :D:D
Nu ska jag fortsätta vänta på Marcus, han var varit iväg och köpt en skrot bil. Och jag har redan bestämmt mig för att aldrig någonsin åka i den. Kanske barnsligt, men aldrig i hela mitt liv att jag sätter mig i en jäkla volvo raggar bil. Hatar allt som har med det att göra.

Nepp, dags att kanske bli glad eller åka till skolan. Det märker vi snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0