*Stolt*

Idag mår jag faktiskt lite bättre. Tror inte jag har någon feber heller :) Så antagligen är den ingen svininfluensa på gång. Men får se hur det atar sig, för jag har fortfarande ingen aptit och halsen är uppsvullen.
Marcus har precis åkt iväg på arbetsintervju dom ringde honom igår ifrån Max Hamburgare ifrån flygstaden. Så lite coolt är det faktiskt, för hur många är det inte som har sökt dit? Och dom väljer ju bara ut ett fåtal som som intervjuar. Jag är iaf stolt över min lilla gosse (: <3

Helgen blir bara att ta det lungt, tror vi blir kvar här i Halmstad. Försöka bli frisk nu till nästa vecka, för då är det mycket som händer! Men hade tyckt att det var skönt att komma hem lite, dessutom att få se min lilla bil :)
Men vi får se hur det blir.
NU ska jag hålla tummarna för Marcus!
Så hörs vi imorgon eller nåt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0