Svininfluensan, jo jätte kul -.-

Jag har blivit sjuk, verkligen jätte roligt.
Igår när jag vaknade hade jag fått ont i halsen, men det gick lixom att leva med. Men idag när jag vaknade kunde jag knappt andas =/ Hela halsen var helt uppsvullen, näst intill omöjligt att svälja.
Marcus har sagt innan att jag säkert kommer få svininfluensan, för jag blir ju allt sjuk (fast nu var det ett tag sen) och sen smittar jag honom. Så idag kollade han på mig, skakade lite på huvudet, la det på sne, och sa "tänk att du ska bli en av de första i Sverige". En konstgjort skratta och sur blick fick han till svar.
Nae, nu ska vi väl inte hoppas att det är så allvarligt. Men ont har jag.
Så blir ingen skola för mig idag. Vi ska ha någon frilufts dag, så springa runt i skogen när man knappt kan andas känns inte så lockande! Ska bara vänta till sjukanmälan öppnar på skolan, sen krypa ner i sängen. Måste hitta räkan också, så jag har något sällskap. För Marcus jobbar, lite typiskt är det att han ska få jobb när jag inte kan gå till skolan. Men That's life.
Och tyck lite synd om mig iaf? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0