Helgens dagar .

Då var helgen över för denna gången.
Fredags/lördags gjorde vi inte mycket alls, mest gick omkring här och fjöntade till det. Haha, Marcus vet verkligen precis vilka knappar han ska trycka på för att få mig glad/arg/irreterad på honom:P Han tror att jag är någon jävla docka som han bara kan flytta runt på precis hur som helst. Det absolut dumaste är att han börjar (efter 1,5 år) fatta vart jag är kittlig, väldigt seg, jag vet. Och han som är super duper överkänslig när det gäller sånt, börjar ge igen. Men det dumma är att han lätt kan ta tag i mina händer och sen har jag absolut ingenting mer att säga till om. Men han kan hålla på tills jag har sparkat, spottat, eller gjort något annat som får han att sluta :P Konstiga, jag vet, men älskar honom ändå <3

Igår åkte vi upp till hans pappa i skogen. På kvällen, bestämde sig Marcus att vi skulle åka till Annelund (Sämholms) och köpa en cross. Åkte vid 7 var hemma strax efter halv 1 på natten.
Men tydligen är det ett bra köp han har gjort. Det är lite och fixa, men massa krafter, 360 cc (säger mig lika lite som er) men den går tydligen VÄLDIGT fort. Har fått åka lite, och man fick ju hålla i sig om man ville sitta kvar :P
Haha, både Marcus och hans pappa såg helt saliga ut när dom hade kommit tillbaka efter en runda.
Nu har dom allt fått sig en lek sak! Och jag kommer få håll i mitt huvud om allt Marcus prat nu. Det är de enda som snurrar i hans huvud. Dessutom har han fått för sig att vi ska köpa en lite mindre (125 cc) till mig, så att vi kan hålla på och åka tillsammans. Haha, vi får se hur det blir med den saken :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0