Misse Maou!

Länge sen man skrev här, men inte hänt så mycket i livet. Har gått in på min sista vecka på Ekbacken, sen så har jag ju några dagar i september med. Men de är ju så få, så de räknas ju knappt. Så förra veckan blev det ganska mycket jobb för mig. Och ännu mer blir det denna veckan. Ska in till Gislaved ikväll, för ett återbesök. Så hoppas på det bästa! Igår blev min bil lagad av Marcus och Claes, utan dom två vet jag inte vad jag hade gjort. Och Claes som alltid är så positiv till allt, och ser hopp i precis varenda bil. Och tur är väl det, för annars hade min bil varit skrottad för länge sen. Så är verkligen väldigt tacksam för deras hjälp.:)
Deras katt har ju även fått sin 3 kull för i år. Så jag har nu BESTÄMT mig för att skaffa en katt. Så kollade på alla igår och har bestämt mig (om inte de ska ha den) för vilken jag vill ha! Den är verkligen hur söt som helst. Grå med vita tecken och har även lite längre päls en alla andra. Verkligen hur söt som helst, blev kär i första ögonkastet! Så förhoppningsvis kommer jag vara ägare till världens sötaste kattunge inom 2 månader. :D Och detta är nog det näst bästa som har hänt på hela sommaren!
För sen rullar livet på, besluten blir bara svårare och svårare att fatta. Men här hemma kommer jag nog inte bo så länge till. För det orkar jag vekligen inte med.


Så söt liten varelse :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0