Mycket nytt på G!

Japp, nu på senaste tiden har det hänt mycket! Och jag gillar det skarpt! :) Helt bestämt nu att jag ska flytta ner till Halmstad, men om det blir med Marcus eller inte orkar jag längre inte bry mig om. Jag har på börjat mitt nya jobb, men kommer inte börjar på riktigt fören jag är klar med mitt schema på Ekbacken och där har jag nu ca 2 veckor kvar. Och en så länge måste jag säga att jag trivs sjukt bra! Alla är hur trevliga, roliga och så jäkla duktiga på det som vi ska hålla på med. Så man kan inte göra mycket annat en att lyssna och lära! Så jag börjar bli taggad till tusen för att på börja detta!
Men just nu idag mår jag då lite dåligt. Eller det känns bättre nu en va det gjorde igår kväll, som tur är.
I lördags så vart det partyparty. Var hemma hos Sofie, som man inte träffat på år och dagar. Och där var även Markus, som man heller inte träffat på år och dagar. Så det var mycket trevligt, iaf på förfesten! Sen stack Sofie iväg med killar när vi väl kom till Sigges. Men som tur var hade jag, Markus, Daniel och Calle att sen umgås med. Men det var endå inte riktigt okej. ;)
På söndagen var det 60 års kalas hemma hos oss, var bara med en liten stund. För sen bar det av till Torup. Claes och Sussan skulle bjuda på plankstek. Sen så fick jag Marcus och Claes till att kolla lite på min bil. Men nu efter allt åkande verkar det bara ha blivit värre =/ Jävla skit bil. Vill bara få den sålt så man kan köpa en ny. Men det ser ju inte så ljust ut för den.
Jaja, det är små detaljer som just nu inte påverkar mitt annars så glada humör som är just nu!
Men nu ska jag dra mig vidare.
Hade så gött! ♥


Saknar <3


Kommentarer
erlandsson

haha jadu det va nästan roligare på förfesten och efterfestan hehe;p

2010-08-05 @ 12:25:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0