Tröttare en tröttast

Då är man hemma efter att ha jobbat så gott som hela dagen. Och var riktigt länge sen jag var så här trött. Har gått runt och gäspat hela tiden på jobbet, och vart allmänt vimsig. Men ändå så somnade jag tidigt och fick nästan 8 timmars sömn. Men ikväll blir det ännu tidigare i säng. Men får iaf sova så länge jag vill. Börjar nämligen inte jobba fören klockan 15.00 imon, mycket skönt! Men imon ska min bil besiktigas, igen. Går den inte igenom då, så kommer jag att skrota skiten.
Den absolut roligaste just nu, är att om ca 1,5 månad kommer jag vara ägare till min alldeles egna lilla katt. Hela kvällen igår gick jag runt i min egna lyckovärld och tänkte igenom allt jag kommer behvöva köpa till den. Haha, hela min nästa lön kommer gå till den lilla missen, eller kanske inte riktigt, men nästan. ;) Har nästan bestämt mig för vad den ska heta, och antagligen kommer det bli Charlie, Charlie Harper som i 2/½ män. För det är verkligen världens bästa program, haha. Lite häftigt/roligt hade det allt vart. Men får se, har lång tid kvar att bestämma mig. :) Men det är jobbigt nu dessa månader jag kommer få vänta på den lilla missen.
Dagens näst bästa idag är att, jag kom på att det bara är 1 vecka kvar till löning! Och det är verkligen något som jag gillar skarpt! :D
Men nu ska jag sätta mig framför tv eller om jag inte snart ska lägga mig i sängen. Svårt beslut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0