Lär dig?

Precis lagt på telefonen efter att haft det mest meninglösa samtalet på väldigt längre. Men man väljer själv sina samtals ämnen, och efter att ha känt mig i 2,5 år. Så borde man också veta vad som kan vara passande och inte. Sen att jag redan är på piss humör gör inte saken bättre. Torsdag var jag med på dåligt humör, men då fanns de iaf någon som kunde muntra upp mig. Men just nu får jag klara mig själv, och oftast brukar det gå ganska bra de med. Nu har jag bara 2 dagar kvar på Ekbacken. Så på måndag börjar jag mitt andra riktiga jobb nere i Halmstad. Och till alla som tror att jag är dum i huvudet, jag VET vad jag håller på med.
Till dagens goda nyheter, så har min bangbang/blåfaran blivit såld. Till ett mycket bättre pris en jag förväntat mig. Så nu har jag börjat avbetalningen på en Opel Astra. Så det känns riktigt bra :) Som tur var verkade de heller inte vara några speciella fel på den, så vi kommer hämta den ifrån verkstaden imon förmiddag!.
Helgen kommer nog bli lugn. Jobbar lördag förmiddag och ska åka ner till Malmö lördag natt för att hämta Kajsa och Jonna som har tillbringat en vecka nere i Turkiet. Om det är någon som vill följa med som prat sällskap, är det bara att säga till. Känns inte direkt jätte lockande att sitta 7 timmar ensam i en bil och köra hela natten. Får ta och lära mig det här med kaffe drickande. ;)
Men nu så ska jag alldeles strax ta och krypa ner till kojs. Hoppas på att vakna på bättre humör imon!
Ha det så bra. :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0