In i vuxen livet.

Då kommer livet att ändas på nåt sätt nu. Hur har jag ingen aning om hur det blir. Men sommarjobbet är slut, kommer fortsätt som vikarier, lite iaf. Men aldrig mer kommer man få något studiebidrag. Men kommer alltid vara tvungen att jobba för att få in några pengar på kontot. Men än så länge ser jag fram emot det. Jag vill tjäna pengar, jag vill kunna göra vad jag vill. Men samtidigt känns det jobbigt, man kommer aldrig återvända till Plönninge. Och det börja kännas mer och mer nu. Mina syskon här hemma tjatar om att börja skolan igen. Men för mig kommer det dröja något år, tills det är dags för mig att sätta mig bakom en skolbänk igen. Men jag saknar mina fina vänner, som man så länge tog förgivet. Som man nu inte kommer återvända till efter ett härligt sommarlov. Jag saknar er allihopa ska ni veta! <3
Men resan igår ner till Malmö för att hämta Kajsa och Jonna gick bra. Men sen att mina medpassagerare sov nästan mer en halva vägen, är inte riktigt okej. Men var konstigt nog var jag inte alls trött. Gäspade bara 4 gånger på mer en 60 mil, mitt i natten. Lite stolt är jag faktiskt ;)
Nu i fredags var jag även i Ullared och köpte allt till min lilla misse. Så nu kommer det bli dryga veckor fram tills den är tillräcklig stor så den kan flytta in hos mig. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0