Inga speciella nyheter

Länge sen man skrev nåt här nu, men har tyvärr inte så mycket nytt att berätta. Jag bara jobbar, jobbar och jobbar lite till. Har inte vart ledig en hel helg nu på flera veckor, och det kändes i söndags när man skulle gå upp! Men fick en hyffad lön nu i augusti, så hoppas på något liknande i september! Eller, eftersom jag kommer få 2 löner, så borde den bli bättre ;) Men ett tufft liv är det allt.
Annars så tror jag inte det har hänt så mycket som är värt att nämna. Var och kollade på Charlie i lördags, och han blir bara sötare och sötare! Idag är han 6 veckor gamal, så om yttligare 6 veckor kommer jag att få hem honom! Längtar! :D
Har även lämnat in min HTC på lagning, gjord en en system återställning på den. Det sa dom på netonnet att jag skulle göra, för den skulle bli mycket snabbare då. Men ist så cpade den loss på riktigt. Så nu har en en av de äldsta Nokian som finns, ett litet ner byte kan man kalla de.. Men det finns ju Snake på den, så ska inte klaga. ;)
Men nu ska jag ta och klä på mig lite och sen ge mig ut på fältet. Japp, en riktigt krigare håller jag på att bli, haha. Men träglen vinner ju, inte sant? Så då tar jag och biter ihop ännu en dag, och hoppas på att jag har mer tur idag!
Så ni får ha det så bra! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0