Mycket jobb fram över!

Idag har jag varit mycket duktig och städat hela mitt rum, kan ju tala om att det VERKLIGEN behövdes. Så gott som alla mina kläder låg i min säng och själv hade jag en liten liten plats att sova på. Men det brukar inte ta så lång tid innan det ser likadant ut igen. Men det känns så jäkla skönt medans det är fint! Så efter min flitiga morgon, så sitter jag här vid datan. Sitter och kollar lite på resor nu till vintern, och fy fan vad jag blir sugen. Hade varit så jävla gött att packa en väska och vara borta 2 veckor, när det är som kallast här. Får jag bara ihop lite pengar nu, så SKA jag komma iväg till vinter. Men dock är det ganska många utgifter som står framför mig nu. Skatt på skit bilen måste snart betalas. Måste även laga skit bilen för att kunna sälja den och köpa mig en ny. Men hade jag inte behövt en bil till mitt jobb, så hade jag skaffat mig en cykel. Utan att tveka. Sen så måste jag ju flytta om ca 3 veckor, för att slippa ligga och pendla till Halmstad. Usch, ser man på det så, så kommer det bli svårt att få ihop penga till en resa. Men ska se till att bli riktigt duktig på att snacka. Så kommer säkert allt att lösa sig ;) Håller mina tummar för det iaf! :D
Annars så kommer mitt liv bara bestå av jobb nu fram över. Jobbar mån, tis på Ekbacken. Onsdag ner till Halmstad för att jobba där, kommer även jobba torsdag förmiddag där nere. För att sen hem och jobba på Ekbacken torsdag kväll och fredag. Sen kommer det även bli dubbla skift när jag är här hemma. Först Ekbacken när jag har det, sen så ut och jobba för Säkra de timmar jag då inte är på Ekbacken. Bara till att bita ihop och hoppas att det lönar sig i slutet av månaden!
Men nu får jag nog ta och göra något vettigt utav denna dagen.
Ha det bra ♥


Kommentarer
erlandsson

ja men du då hinner vi ju inyte träffas ngt i heljen ju:(

2010-08-08 @ 22:36:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0