Chafför ikväll

Den långa, varma duschen hjälpte faktiskt. Även att göra sig "fin" även fast det bara är för sig själv man visar det, hjälper. Så kvällen blir heller inte så meningslöst som jag först trodde. Ska vara snälla och vara chafför åt Christian och några. De skulle till Parken i Gislaved, så det är ju inte så långt bort. Roligt att komma ut och köra lite bil, även fast vägarna kommer vara snor hala nu. Sen att det inte blir dit jag egentligen ville, är en helt annan sak. För där borta verkar man inte ens existera idag, älskar verkligen sån dagar. (Y).
Men säger bara att det är tur jag har min missi. Kajsa och Gustav ligger och gullepluttar i andra soffan, säger hur mycket dom älskar varandra och så vidare. Jag ligger med min misse på magen och säger hur mycket jag älskar henne, haha. Känner mig aningen ensam så att säga.
Så fram tills han ringer tänker jag fortsätta ligga på soffan och kolla på tv. :)


Älsklingen, <3
Som gillade Viktor kläder sist jag var där uppe.. Verkligen
hur länge sen som helst nu,^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0