En ren djungel

Sitter här vid datorn med min fina lilla gumma som ligger jämte mig och myser. Fast eftersom hon är väldigt mycket för att jaga allt som rör sig, så försöker hon fånga muspilen, eller vad den heter. Även bokstäverna som kommer när jag skriver, haha. Hon är för söt för sitt egna bästa. <3
Dagen idag har jag haft fullt upp. Jag har ju lyckats övertala mamma att skaffa bredband. Men det är ett rent helvete att bestämma hur man ska ha det, och vad som blir billigast och bäst. Och eftersom jag är den som vet "mest" så är det jag som får ta hand om allt. Usch.... Men ska beställa det imorgon, så får se vad det blir. Väldigt irreterande bara att det kommer ta 2-4 veckor innan vi får det! Jag måste ju egentligen skicka tillbaka mitt internet imorgon. Men aldrig att jag tänker klara mig utan internet i 2 veckor. Men blir att sova på denna sak till imorgon.
Nu blir det 1 avsnitt Entourage innan det blir dags att krypa ner i sängen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0