Livet går under

Det händer inte mycket om dagarna nu. Har ju varit ledig både måndag, tisdag, och idag. Men igår när jag jobbade gick SSK äntligen igenom min deligering! Verkligen på tiden, efter att ha vart där i ett halvår + gått på utbildningen. Så nu är jag lika cool som Madde och Lena. Har nyckel och sånt annat coolt. Så i helgen när jag jobbar, så får det bli ombytta roller, och Lena får svansa efter mig ;)
Så det blir att jobba helgen, än så länge bara fredag, lördag. Men kanske blir en söndags tur med. Annars får det allt hända något som man kan göra på lördag kväll. För börjar tröttna på att vara hemma..
Så annars är allt som vanligt, jag ligger och grubblar på livet. Visst har det kanske blivit lite bättre sen sist jag skrev. Men det är ändå jävligt jobbigt allt. Vill verkligen inte att det ska vara såhär. Inte när allt har känns så bra, så länge. Men som sagt, vi får väl se hur allt löser sig i framtiden.
Det absolut jobbigaste just nu, är att jag nu måste vänta på 1, bara 1, avsnitt 90210 varje vecka. Och det är ju SÅÅÅÅ spännande just nu. + Att nästa vecka är sista veckan med Paradise Hotel. Snacka om att mitt liv går under, haha.
Nu ska jag sova, börjar tröttna jävligt mycket på att sova ensam. Bara så ni vet. Godnatt! ♥


Den bjuder jag på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0