Mår illa

Ligger i soffan och tycker allmänt synd om mig själv. Har mått något fruktansvärt illa i kanske snart 1 timme. Är så rädd för att jag ska fått ett släng av vinterkräksjukan som har gått på jobbet. Nog för att det är över på jobbet nu, men Lena hade fått det senast i onsdags.. Men känns som om det börjar kanske avta lite nu, hoppas verkligen på det. Så länge inget mer händer, så är det ju ingen fara.
Så idag har jag jobbat, imorgon ska jag jobba har delat imorgon. Sen får man inte ens vara hemma i sitt egna hus på lördagkvällen efter jag har slutat. Eftersom Kajsa ska ha hem ett par kompisar, för mammi inte är hemma. Så får se vart man ska ta vägen då. Who know?
Så nu ska jag fortsätta kurrera mig i soffan, ska snart förflytta mig till sängen för att nå drömmarnas land. Den stora sängen som jag kommer ha alldeles för mig själv för 2 nätter framöver. Detta gillas, hade gillats mer om det hade vart någon annan jämte en som inte är mamma, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0