Parken!

Då var denna helgen över. Tråkigt, men bästa helgen på länge!
Fredags var det att ta bilen till Smålandsstenar som gällde. Trevligt var det, mysigt i sina studer var det också. Men ja.
Sen började jag jobba 11.45-20.45. Blev att skynda sig att duscha, sminka sig, fixa hår och kläder att ta på sig. För att sedan dra till Parken med Lena och Madde. Och riktigt länge sen jag hade så roligt, skrattade mest hela tiden. Så för att sammanfatta det kort, så blev det en riktigt lyckad kväll, som lätt kommer göras om! :D Dock var det inte lika roligt att man fick sova 3,5 timme, för att sen gå upp och jobba i 9 timmar. Så nu känner jag mig mer död än levande. Så nästa steg jag tar, kommer vara de 10 stegen in till sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0