Peppar peppar, ta i trä

Då har man klarat av ännu en kväll. Ledig imorgon, men som det ser ut nu så kommer jag antagligen få jobba helgen med. (Kommer isf inte vara ledig än enda hel helg i hela december + att jag jobbar hela julen. Tufft liv var det ja. Men pengar pengar! ) Eftersom magsjukan även har börjat gå igenom personalen nu med, så fick Ingela kämpa för att få ihop morgon dagen schema. Bara för att hon vägrade ta in mig, haha. Så bara för det kommer jag säkert bli sjuk imon, men vill verkigen slippa det! Men får se hur jag känner mig i morgon, hoppas ni håller tummarna för mig att jag slipper det.^^
Men är jag frisk imorgon, så ser de planer väldigt ljusa ut. Fick sms i eftermiddags att mitt internet har kommit. Verkligen inte än enda dag försent. Så blir skönt att bli av denna skiten nu, går inte ens att titta på internet TV utan att det ska hacka.
Så nu ska jag försöka hitta något bra på tv:en att kolla på. Ser dock väldigt mörkt ut för mig.
Hoppas på att kunna somna innan halv 2 idag. Men känns mörkt det med.....
Men iaf, GodNatt! :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0