Plönninge nostalagi!

Kan inte sova, men tror ingen är speciellt chockad ut av det.
Har sån Plönninge nosalagi just nu så det inte är sant! Har legat och titta på massa klipp på Björn Gustavsson i över 1 timme nu. Vart har han tagit vägen föresten? För något år sen var han ju på TV hela tiden, man nu har jag inte sätt honom på hur längesen som helst. Eller är det bara jag som inte hänger med i svängarna?
Men iaf, endel kommentarer som han säger får en att tänka och längta tillbaka på Plönninge. Några kommentarer är "1337, ELIIIIIT", "Ne, men det är precis som i det verkliga livet. För här kan man va, och här kan man va, här kan man va, här kan man va", "Om jag kommer in?!, Jag kommer knappt ut", "Ser du något i mitt öga här eller? Nej precis, och så mycket bryr jag mig".
Detta är bara några av alla kommentarer som påminner så sjukt mycket om Plönninge. Gud vad vi har skrattat tillsammans över dessa klipp nedanför. Så måste också säga: Jag saknar er allihopa tjejor! =/<3
Så varsågoda och njut av en stund av roligt nöje!


Nostalagi. <3


Nostalagi. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0