Riktigt trött idag

Idag har det hittills verkligen varit en slappar dag. Vaknade strax efter halv 10, kollat på 2 avsnitt 90210. Vid halv 12 började jag känna mig trött igen, la mig på soffan sov till 2. Känner man fortfarande riktigt trött, men sover jag mer nu, så kommer jag väl aldrig kunna somna ikväll. Men detta är verkligen en sån dag som jag behöver, verkligen inte göra något alls.
Var ju vaken till halv 1 igår, även fast jag inte knappt sov något mellan lördag-söndag. Men ja, blev ju sur på en vis person i lördag kväll, så eftersom jag inte bara kan låta saker va så var jag tvungen och prata om det. Sen att jag var sur fram till halv 12-12 är en annan sak. Men riktigt förvånad över att han för en gång skull inte bara blev arg på mig och gav upp. Och inte ens jag kan vara arg på en gullig person hur länge som helst.. :)
Så nu ikväll ska jag bara titta på 90210. Har fått ner hela säsong 2 nu på min dator, det gillas skarpt! Gillar hittills även mitt nya internet, än så länge har det inte blivit spärrat! Får hoppas att det fortsätter så, eftersom det finns 10 avsnitt av säsong 3 också som jag måste se till att få ner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0