Skärpning 3!

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv 3, så man kan ta och traska bort till jobbet. Har inte gjort något vettigt alls hittills idag. Vaknade glad. Efter en natt sömn med väldigt konstiga drömmar. Som jag sagt innan, sover jag väldigt oroligt. Har en svag känsla av att jag blev jaga av dinousarier, samtidigt som hjärnan bearbetade all annan skit som händer i mitt liv. Men iaf, gillar att ha sms på mobilen när jag vaknar! :)
Men efter vart ute och hämtat posten så vart mitt humör lite sämre. Beställde ju nytt internet i fredags. Säljare sa till mig att jag skulle få det i måndags, senast tisdag. Nu är det torsdag. Ringde till 3, och de sa att det var skickat IGÅR. Riktigt irreterande. Hade de inte vart att de inte var skickat hade jag fan sagt upp det med en gång. Hatar när man inte kan se till att saker fungerar.
Men har även tagit tag och ringt till Säkra idag. Räknade ut att de är skyldiga mig lite dryg 4000 kr i bensin pengar. Så känns som om det är pengar man vill ha tillbaka. Annars får jag göra som Marcus sa, sälja Larm skyltarna privat. Ta 1000 kr st så har jag nästan fått ihop bensinen. För det är ju skyltarna som gör det mesta av jobbet... Och tror allt att någon hade velat köpa det. Billigare en att köpa ett helt larm iaf. ;)
Börjar bli dags att fixa lite mat nu.
Hörs ikväll!


Lilla sötnosen som ligger hos mig med, medans jag tittar på 90210. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0