Tur att man inte somnar på riktigt....

Blev en mysig kväll igår med min lilla Tova. Men blev ganska sent, eftersom jag var tvungen att titta klart på filmen Gladiator som gick på 3:an.
Gillar inte att jag vaknade idag på morgonen när klockan ringde, utan att riktigt veta vad det är som väcker mig eller varför jag ska vakna. Men ändå så stänger jag av klockan, och efter någon minut fattar jag att det är dags att gå upp för att gå till jobbet. Tänk om man inte vaknar till liv, utan bara stänger av klockan och somnar om? Verkligen helt jävla livsfarligt är det. Menmen, kom till jobbet det gjorde jag.
Så om ca 1,5 timme är det dags att traska tillbaka dit. Känns lite jobbigt just nu, men tiden rullar på bra när man väl har kommit dit.
Jag och Lena har även kom på en ny plan, när vi satt och pratade om våra andra planer, haha. Så vi får se hur mycket det blir av denna saken. Men någon gång tycker jag att vi borde göra handlig av vårat snack.. ;) Får väl vänta och se hur det blir sen i början av Januari! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0