Håll käften!!

Precis kommit hem nu. Har jobbat 9 timmar idag, så det är ju inte alls fel. Men nu jobbar man inte fören tisdag kväll nästa gång, och vad ska man göra tills dess? Hade mer än gärna satt mig i bilen och åkt vart som helst, men vart ska man åka? Dit jag hade velat åka, får jag inte åka. Så då får jag ju så snällt sitta här och vänta på bättre tider. Slutade riktigt jävla kast på jobbet med, mamma kom tillbaka. Det låter kanske hemskt, men jag hatar verkligen att jobba med henne. Man får höra från alla andra, att dom tycker att man är hur duktigt som helst. Till och med hon som jobbar på terpin, som jag har jobbat med 1 gång, hade sagt till mamma hur duktigt jag var när jag hjälpte till på kräftskivan. Men allvarligt talat, mamma har aldrig någonsin sagt något positiv till mig på jobbet. Hon hittar bara hela tiden jävligt mycket saker att klaga på. "Så kan du inte göra". "Gör inte så". "Men MATILDA, din tur att springa, jag har springt hela morgonen". SOM OM INTE JAG HAR DET?! Hon säger till mig om saker, som hon sen gör exakt samma sak 10 min senare. Tycker verkligen inte att det kan vara rätt. Men hon är så jävla perfekt när hon är på jobbet, så hon gör ALDRIG något fel. Jomenvisst, hon kan ju drömma om det. Och alla jävla kommentarer och åsiker som hon bara håller käften med när hon jobbar med andra. Jo, men dom kan hon ju säga till mig, för jag är ju ändå bara hennes dotter. Då spelar det längre ingen roll hur man uppför sig. Grrrrrrrrrrr.
Så nu ska jag ta mitt fruktansvärt dåliga humör in till duschen och hoppas jag kan spola ner det i avloppet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0